Функція SenseBoil моєї індукційної варильної поверхні не працює

Останнє оновлення 29.11.2019 6:15

Проблема:

  • Функція SenseBoil® не працює
  • Я не можу активувати функцію SenseBoil®
  • Як використовувати функцію SenseBoil®?

Застосовується для:

  • індукційних варильних поверхонь з функцією SenseBoil®

Рішення:

1. Обирайте зону нагрівання протягом 5 секунд з моменту активації функції SenseBoil®.

Див. повний опис в інструкції з експлуатації, що надається з приладом. Інструкцію з експлуатації можна завантажити тут.

2. Завершіть попереднє готування або оберіть вільну зону нагрівання без залишкового тепла.

Якщо всі зони нагрівання вже використовуються або на всіх з них є залишкове тепло, лунає звуковий сигнал, мигтять індикатори SenseBoil® і функція не починає роботу.

3. Перевірте, чи ви взяли потрібну кількість води та/або картоплі, а також правильний вид картоплі, щоб функція працювала.

  • Переконайтеся, що загальна маса води та картоплі не перевищує 5 кг. 
  • Використовуйте лише холодну водопровідну воду і цілі неочищені картоплини середнього розміру.
  • Див. повний опис в інструкції з експлуатації або експрес-довіднику, що надається з приладом.

4. Перевірте та змініть налаштування обмеження потужності на своїй варильній поверхні.

Див. повний опис в інструкції з експлуатації, що надається з приладом.

УВАГА: Переконайтеся в тому, що вибрана потужність відповідає потужності встановлених запобіжників.

5. Перевірте, чи вибрана каструля підходить для функції SenseBoil®, слідкуючи за першим сеансом приготування.

  • Ця функція найкраще працює для кип'ятіння води і приготування картоплі. Див. повний опис в інструкції з експлуатації, що надається з приладом.
  • Ця функція не працює з чавунним посудом та посудом із протипригарним покриттям, напр., з керамічним покриттям.
  • Для досягнення найкращого результату для варіння картоплі рекомендується використовувати емальовані каструлі.
  • Різні каструлі можуть давати різні результати. Перевірте роботу каструлі іншого виду чи розміру на обраній зоні або перевірте каструлю на іншій зоні.

6. Переконайтеся, що поверхня варильної панелі суха.

Користуйтеся лише посудом з сухим і чистим дном.

7. Уникайте зовнішніх вібрацій (напр., від використання блендера або розміщення мобільного телефону поблизу приладу) під час роботи функції.

8. Зверніться до авторизованого сервісного центру.

Якщо наведені вище поради не допомагають вирішити проблему, рекомендується викликати спеціаліста з обслуговування
 

Замовити ремонт
Замовити ремонт

Пропонуємо ремонт за фіксованою ціною нашими спеціалістами Electrolux. Ми перевіримо обладнання і усунемо несправність, включаючи всі необхідні запасні частини, за фіксованою ціною.