З дозатору не постачається лід

Останнє оновлення 31.07.2024 7:58

Несправність

  • З дозатору не постачається лід

Рішення

Існує декілька причин такої проблеми:

Відсутнє водопостачання.

Переконайтеся, що прилад підключено до джерела водопостачання. Дайте льодогенератору час на приготування льоду. Коли лід буде готовий, дозатор повинен працювати.

Встановлена дуже висока температура в морозильнику.

Встановіть температуру в морозильнику на нижчий рівень, аби швидко приготувати лід. Коли лід буде готовий, дозатор повинен працювати знову.

Дверцята дозатору льоду утримувалися або були заблоковані понад 4-5 хвилин.

Двигун перевантажено. Захист від перевантаження двигуна буде скинуто приблизно через 3 хвилини після розблокування дверцят. Після цього лід знову постачатиметься.

Прилад вимикався на певний період.

Лід міг розтанути та знову замерзнути навколо шнека через рідке використання льодогенератору, коливання температури та/або збої в постачанні енергії. Вийміть контейнер для льоду, зачекайте доки його вміст розтане та спорожніть контейнер. Очистіть контейнер, зачекайте, доки він висохне, а потім вставте його на місце. Коли новий лід буде готовий, дозатор повинен працювати.

Дозатор льоду забито.

Кубики льоду могли застрягнути між льодогенератором та задньою стінкою контейнеру для льоду або змерзнутися разом, блокуючи дозатор. У цьому випадку видалення кубиків льоду, що забили дозатор, вирішить проблему.

Якщо дозатор води працює повільніше, ніж звичайно, картридж для льоду та води можуть бути забиті або затиснуті. У цьому випадку заміна фільтрів вирішить проблему.

Заміна фільтра: натисніть, доки фільтр для води не встане на своє місце (ви почуєте 2 клацання). Фільтр не повинен виступати за межі приладу. Для отримання детальної інформації, зверніться до інструкції з експлуатації або відповідного керівництва користувача.

Льодогенератор не виробляє достатньо льоду. 

Льодогенератор може виробляти від 1,8 до 2,7 кг льоду на день.

Якщо це не так, слід замінити картридж для льоду та води для вирішення цієї проблеми. 

Заміна фільтра: натисніть, доки фільтр для води не встане на своє місце (ви почуєте 2 клацання). Фільтр не повинен виступати за межі приладу. Для отримання детальної інформації зверніться до інструкції з експлуатації або відповідного керівництва користувача.

Льодогенератор не припиняє утворення льоду.

 Льодогенератором управляє електричний контакт, який ненавмисне може утримуватися натисненим речами в морозильнику. Перемістіть предмети, які можуть утримувати контакт натиснутим, та видаліть кубики льоду, які могли змерзнутися над контактом. 

Льодогенератор не розділяє кубики льоду. 

Це може відбуватися, якщо функція приготування льоду не використовується часто. Для вирішення цієї проблеми зніміть та потрусіть контейнер для льоду, розділяючи кубики льоду. 

Лід з льодогенератора має неприємний запах або смак. 

Лід може мати присмак чи запах продуктів, що зберігаються у приладі. Подбайте про те, аби продукти були щільно закриті, після чого слід викинути існуючі кубики льоду та налаштувати льодогенератор на приготування нової партії.

Якщо проблема не зникає, може знадобитися загальне очищення приладу. Поради щодо ефективного очищення наведені в інструкції з експлуатації.

Замовити ремонт
Замовити ремонт

Пропонуємо ремонт за фіксованою ціною нашими спеціалістами Electrolux. Ми перевіримо обладнання і усунемо несправність, включаючи всі необхідні запасні частини, за фіксованою ціною.