Посудомийна машина відображає повідомлення про помилку AL5, C1, F1, i10 or i11, подає один звуковий сигнал, або один раз блимає індикатор.

Останнє оновлення 28.11.2019 11:50

 

Проблема:

  • Посудомийна машина відображає повідомлення про помилку AL5, C1, F1, i10 or i11, подає один звуковий сигнал, або один раз блимає індикатор. Це вказує на проблему з водопостачанням.

Застосовується для:

  • окремо стоячої посудомийної машини
  • вбудованої посудомийної машини

Рішення:

1. Перевірте водопостачання.  

Перевірте водопостачання вашої домівки, наприклад, відкривши кран подачі води. Якщо вода не тече, зверніться до вашого постачальника води.  

2. Перевірте, чи повністю відкритий кран подачі води до посудомийної машини.  

Якщо кран подачі води закритий, вимкніть електроживлення посудомийної машини та повністю відкрийте кран подачі води. Знову увімкніть посудомийну машину та виберіть програму. Натисніть кнопку запуску, щоб запустити посудомийну машину.  

3. Перевірте, чи не використовується більше одного приладу, який потребує подачі води.  

Якщо працює більше одного приладу, який використовує воду, це може бути причиною низького тиску води, яка подається до посудомийної машини.

Спробуйте запустити посудомийну машину, коли всі інші прилади, які споживають воду, не працюють.  

4. Перевірте тиск на на вході води.  

Перевірте, чи можете ви наповнити водою 10-літрове відро за 1 хвилину або 5-літрове відро за 30 секунд із одного крану.

Якщо це неможливо, тиск води занадто низький для роботи посудомийної машини і вам потрібно звернутися до постачальника води.  

5. Перевірте, чи не зігнутий або не перекручений шланг подачі води.  

Якщо шланг подачі води зігнутий, перекручений або пошкоджений, негайно від’єднайте посудомийну машину від електромережі та перекрийте подачу води. Якщо шланг пошкоджений, спеціаліст з обслуговування має перевірити та відремотувати прилад.  

6. Перевірте, чи не засмічений фільтр у шлангу подачі води.  

Фільтр шлангу подачі води розміщений у з’єднувачі поруч з краном/клапаном. Перед тим, як від’єднати шланг подачі води, закрийте кран.

Впускний фільтр повинен бути чистим та не повинен містити осаду. Детальні інструкції щодо знімання та чищення фільтру наведені у керівництві користувача.

Після чищення фільтру та встановлення його назад у шланг подачі води під’єднайте шланг, виберіть програму та запустіть її.  

7. Перевірте зливну систему.  

Перевірте, чи

• чисті фільтри. Інформація про очищення та технічне обслуговування наведена у керівництві користувача. Керівництво користувача можна завантажити тут.

• зливний шланг розміщений на правильній висоті від підлоги. Зверніться до інструкцій зі встановлення в керівництві користувача або окремої пам'ятки зі встановлення, які надаються з приладом.  

8. Перевірте, чи видалено заглушку із отвору зливної системи (якщо посудомийна машина нещодавно встановлена або була переміщена).  

Потрібно видалити заглушку із сифону. Відкрийте впускний отвір, через який зливний шланг під’єднаний до сифону, видаліть заглушку та знову під’єднайте шланг до сифону.  

9. Зверніться до авторизованого сервісного центру.  

Якщо наведені вище поради не допомагають вирішити проблему, ми рекомендуємо запросити спеціаліста з обслуговування.    

ПРИМІТКА: Залежно від проблеми виклик спеціаліста з обслуговування може бути платним, навіть протягом гарантійного періоду.  

Запишіть показаний код помилки та вкажіть його під час виклику спеціаліста з обслуговування. Це не вирішить проблему, але допоможе спеціалісту визначити причину проблеми.    

Попередження: Ми не рекомендуємо користуватися приладом до повного усунення проблеми. Від'єднайте прилад від розетки і не під'єднуйте його знову, доки не будете впевнені, що це можна зробити.


Замовити ремонт
Замовити ремонт

Пропонуємо ремонт за фіксованою ціною нашими спеціалістами Electrolux. Ми перевіримо обладнання і усунемо несправність, включаючи всі необхідні запасні частини, за фіксованою ціною.