Посудомийна машина пошкоджена під час доставки
Останнє оновлення 29.11.2019 7:59
Виявлення пошкоджень при розпакуванні приладу:
Не підключайте та не користуйтеся приладом.
- Негайно зверніться до дилера, у якого ви придбали прилад, щоб повідомити його про те, що прилад було пошкоджено під час доставки. Номер телефону дилера можна знайти на рахунку-фактурі або товарній накладній.
Виявлення пошкодження після встановлення/першого користування:
- Зверніться до дилера, у якого ви придбали прилад, щоб повідомити йому про пошкодження.
Надання заявки на обслуговування:
- Якщо можливо, під час звернення до авторизованого сервісного центру повідомте, який саме компонент пошкоджено.
- Запасні частини можна придбати в нашому інтернет-магазині.